Hei!
Er det du som er vår nye kollega?
Service- og ettermarkedsansvarlig?
Har du et brennende ønske om å yte service samtidig som du elsker salg?
Vi vurderer nå å utvide vår stab med en service- og ettermarkedsansvarlig. I denne stillingen får du en meget viktig rolle i å utvikle vårt firma fremover.
Ønsker du mer informasjon?
Kontakt Jøran Nohr på telefon 916 51 116 eller send din søknad allerede nå på rekruttering@enterservice.no
Søknader og eventuelle intervju vil foregå fortløpende.
Som service og ettermarked-ansvarlig i Enter Service AS vil du jobbe på tvers av organisasjonen og i alle ledd for å utvikle vårt service og ettermarkedtilbud.
Du skal aktivt drive salg i hele vårt område av serviceavtaler, deler og arbeid forøvrig, mot nye så vel som eksisterende kunder. Videre skal du også håndtere alle inngående henvendelser om tilbud på service og reparasjon, og utførelse av disse skal gjøres i nært samarbeid med vår driftsplanlegger.
Du vil ha aktiv og utadrettet stilling med stor grad av kundekontakt. Salg og gleden i det må ligge i bunn av alt du gjør. Det er viktig at du er dedikert og analytisk, og har en strukturert arbeidsstil. Erfaring fra tilsvarende arbeid er en klar fordel.
Effektiv drift krever effektive datasystemer og du vil også samarbeide med interne og eksterne ressurser for å utvikle våre systemer, for tilbudsregning, planlegging, oppfølging og utførelse i felt.
ARBEIDSOPPGAVER
Noen av dine arbeidsoppgaver
Se og bli kjent med noen av dine arbeidsoppgaver. Det vil være aktuelt med andre arbeidsoppgaver i firmaet også.
Stillingen rapporter til daglig leder og har eget budsjettansvar.
- Oppfølging av nye og eksisterende kunder
- Oppfølging av serviceavtaler
- Aktivt salg av nye serviceavtaler
- Tilbudsregning på deler og reparasjoner
- Aktivt bidra til økt salg av service, deler og reparasjoner i alle avdelinger.
- Være med å utvikle nye rutiner og systemer for systematisk service.
ARBEIDSSTED
Hvem du er og hva du kan bidra med er mer viktig enn hvor du bor
Vi er et nordnorsk firma med et nordnorsk fotavrtrykk. Det ønsker vi å være i fortsettelsen også.
Hvor du bor er mindre viktig enn hvem du er og hva du kan bidra med.

KVALIFIKASJONER OG EGENSKAPER
Kvalifikasjoner og egenskaper vi verdsetter
- Intiativ og selvstendighet
- Analytiske evner
- Du må elske salg og du må drives av å oppnå resultater - - Du må puste for god kundeservice
- Være strukturert og ha en ryddig arbeidsstil
- Ha gode kommunikasjonsegenskaper
- Gode IT kunnskaper
- God muntlig og skriftlig fremstillingsevne
- Være utadvent og like alt fra telefonsalg, til oppsøkende salg og til å kunne stå foran mindre forsamlinger for å presentere ditt budskap.
