Enter Service AS
  • Løsninger for næring
    • Leddheiseporter
    • Hurtigporter
    • Dukport
    • TNR porter
    • Lastehus
    • Kjøle- og fryseromsporter
    • Rulleporter
    • Brannsikring >
      • Brannskyveporter
      • Branngardiner
    • Områdesikring >
      • Kameraovervåkning
      • Rullegitter
      • Skyvegrind
      • Bom
    • Andre produkter >
      • Skyveluker i glass
      • Jansen Tore
    • Kataloger
  • Løsninger til private
    • Portkonfigurator
    • Tegn serviceavtale på din garasjeport
    • Er din garasjeport sikker?
    • BiSecur teknologi fra Hörmann
    • Garasje leddporter
    • Rollmatic rulleport
    • Innerdører i stål
    • Ytterdører til private
    • Andre produkter
    • Kataloger
  • Service
    • Hvorfor serviceavtale?
    • Behov for reparasjon?
  • Om oss
    • Ledige stillinger
    • Sponsoraktivitet
    • Hvorfor velge oss som leverandør?
    • Kontakt oss
    • Våre avdelinger >
      • Salten
      • Ofoten
      • Vesterålen og Lofoten
      • Helgeland
    • Vi tenker grønt
    • Leverandørinformasjon
    • Personvern og Cookie Policy
    • Referanser
    • Porter til salgs
    • Vilkår ved kjøp

Hvorfor tegne en serviceavtale?

Hva er en serviceavtale og hvorfor trenger jeg en?

En serviceavtale på dine porter og lastesystemer er en avtale oss i mellom om et jevnlig tilsyn av dine produkter. Dette sikrer og forlenger produktets levetid, og gir deg som bruker en lavest mulig levetidskostnad på din investering. Samtidig gir en slik avtale Dere som kunde rabatt på timer og deler når behov for reparasjoner oppstår. Arbeidstilsynet anbefaler forøvrig at en årlig sakkyndig kontroll utøves av en uhildet instans.

Porter og lasteramper består av bevegelige deler som dag ut og dag inn utsettes for slitasje, ofte gjennom tidvis røff bruk. Deler som slites vil før eller senere være nødvendig å skifte ut. Med en serviceavtale hos oss kan du være problemene i forkant. Å kunne bytte ut slitte og defekte deler før feil som resulterer i driftsstans oppstår er smart og lønnsomt. Ved tilsyn går vi gjennom definerte sjekklister for å sikre at produktene er i overenstemmelse med gjeldende regelverk, og at de er trygge å bruke for dine ansatte. Samtidig kontrollerer vi at produktene ikke har feil eller mangler som kan påvirke den daglige driften. I tillegg justeres og smøres produktene slik at de er i best mulig stand til en hver tid. De samme sjekklistene kan dere bruke tilbake i bedriftens eget HMS system for intern dokumentasjon.

En partner til alt - enklere for alle

Våre teknikere har gjennomgått mange kurs og har mange års erfaring fra bransjen. Vi utfører derfor selvfølgelig også sakkyndig kontroll på andre merker og modeller av porter, lastesystemer og andre produkter som eksempelvis dørautomatikk, brannporter, rullegitter samt andre lignende produkter.

Rabatterte priser og lynrask utrykning

Tegner du en serviceavtale får du også rabatt på dele- og timepriser. Selv om vi forsøker å hjelpe alle våre kunder i løpet av kort tid, er det slik at våre avtalekunder vil ha prioritet. I de tilfeller hvor det er kritisk kan vi også tegne egne avtaler som definerer og garanterer utrykningstid.

Utvidet garantitid
For de leveranser vi gjør og hvor det inngås serviceavtale med oss innen 6 måneder etter ferdigstilling utvider vi garantitiden fra 1 til 3 år. 
Picture

Fordeler med serviceavtale fra oss!

HVA ER EN SERVICEAVTALE?
Som Nord-Norges ledende leverandør av porter og dører har vi forpliktet oss til å bare levere de beste produkter kombinert med den beste servicekvaliteten. En serviceavtale med oss innebærer at våre sertifiserte serviceteknikere utfører jevnlige inspeskjoner på dine produkter. Industriporter opplever gjerne høy trafikkfly og trenger derfor regelmessig service og vedlikehold for å fungere optimalt. En godt vedlikehold port, og da særskilt en Hörmann port, betyr 

- Færre driftsstopp og kontinuerlig drift
- Forlenget levetid på porten
- Økt forutsigbarhet og driftssikkerhet
- Redusert risiko for uforutsette kostnader eller verditap på dine produkter. 
Hva dekker en serviceavtale med oss?
Våre serviceteknikere kommer innom minst en gang i året eller ved behov. Det årlige serviceprogrammet fra oss omfatter 

- Kontroll av alle sikkerhetsrelaterte komponenter
- Justering og etterstramming av viktige funksjoner i henhold til sjekkliste for den aktuelle porten. 
- Tilstandsrapport og anbefaling med utbedringer og kommentarer.
Når bør jeg tegne en serviceavtale?
Det er meget lurt å tegne serviceavtalen allerede ved kjøp av porten eller frem til første service skal utføres. Da får du størst utbytte av avtalen. Dersom du tegner serviceavtalen før det er gått 3 måneder etter overlevering utvider vi garantitiden til 3 år. 
NÅR TRENGER PORTEN MIN SERVICE?
En industriport er skapt for å brukes. Med serviceavtale kan du være trygg på at porten vedlikeholdes etter vårt vedlikeholdsprogram for porter. Vi anbefaler på det sterkeste en serviceavtale årlig, men i spesielle tilfeller kan det også være nødvendig å ha oftere service enn dette. Kontakt din selger for mer informasjon! 
Hvordan bestiller jeg service?
Ønsker du å bestille en serviceavtale eller er du usikker på om dere allerede har en avtale med oss? Kontakt vår selger Jøran Nohr på telefon 916 51 116 for mer informasjon. 
servicerapporter
Vi fyller ut standard sjekklister på våre servicer. Disse får du automatisk tilsendt eller du kan hente dem ut av vår kundeportal dersom du er registrert der. 
KUNDEPORTAL
Vår kundeportal er tilgjengelig for deg som servicekunde 24/7. Her kan du se tidligere besøk vi har gjort enten det har vært service eller reparasjoner, du kan se historikk fra montasje og du kan også bestille ny service eller reparasjon enkelt, og du kan gjøre det døgnet rundt! Kontakt Pia Pedersen for mer informasjon dersom du ikke har tilgang til vår serviceportal. 

Se våre montører i aksjon!


KONTAKT OSS I DAG!



SALG GARASJEPORTER
& YTTERDØRER

454 71 283


SALG
INDUSTRIPORTER

916 51 116


ÅPNINGSTIDER

08.00 - 16.00


24 TIMERS
VAKTTELEFON

916 51 114

Produkter fra andre leverandører?

Har du porter, lastesystemer eller dørautomatikk som ikke er levert av oss? Ingen problem, vi hjelper deg gjerne uansett. Enten du har behov for en enkel
​reparasjon eller ønsker å tegne en serviceavtale med oss, så er vi her for Dere. Vårt delelager i Bodø er fylt opp av deler også til andre produkter enn våre egne. Våre ansatte har også lang og bred erfaring med feilsøking, reparasjon og service av andre merker og modeller. Hvorfor ikke samle alle produktene dine i en avtale med oss? 

Les mer om hvorfor du bør tegne en serviceavtale med oss i brosjyren nedenfor!

Picture
KONTAKT

Telefon 916 51 114
Benytt kontaktskjema
for e-post



POST- & BESØKSADRESSE

Frithjof Nansens vei 3, 
Aspmyra Stadion,
8003 Bodø


ÅPNINGSTIDER

Mandag - Fredag:
kl 08.00 - 16.00

24 timers vakttelefon 365 dager i året
​tlf. 916 51 114



SOSIALE MEDIER
© 2022 Enter Service AS
Site powered by V design
  • Løsninger for næring
    • Leddheiseporter
    • Hurtigporter
    • Dukport
    • TNR porter
    • Lastehus
    • Kjøle- og fryseromsporter
    • Rulleporter
    • Brannsikring >
      • Brannskyveporter
      • Branngardiner
    • Områdesikring >
      • Kameraovervåkning
      • Rullegitter
      • Skyvegrind
      • Bom
    • Andre produkter >
      • Skyveluker i glass
      • Jansen Tore
    • Kataloger
  • Løsninger til private
    • Portkonfigurator
    • Tegn serviceavtale på din garasjeport
    • Er din garasjeport sikker?
    • BiSecur teknologi fra Hörmann
    • Garasje leddporter
    • Rollmatic rulleport
    • Innerdører i stål
    • Ytterdører til private
    • Andre produkter
    • Kataloger
  • Service
    • Hvorfor serviceavtale?
    • Behov for reparasjon?
  • Om oss
    • Ledige stillinger
    • Sponsoraktivitet
    • Hvorfor velge oss som leverandør?
    • Kontakt oss
    • Våre avdelinger >
      • Salten
      • Ofoten
      • Vesterålen og Lofoten
      • Helgeland
    • Vi tenker grønt
    • Leverandørinformasjon
    • Personvern og Cookie Policy
    • Referanser
    • Porter til salgs
    • Vilkår ved kjøp